Strona główna1 » Regulamin

Regulamin

 
Szanowni Państwo !
 
 Jesteśmy firmą działającą legalnie i zarejestrowaną działalnością.
 
Nasi Klienci są dla nas najważniejsi. Przy każdej transakcji dokładamy wszelkich starań ku zadowoleniu obu stron.

 

Poniżej przedstawiamy krótki regulamin.
Pozwoli on na bezproblemowe zawieranie transakcji i uniknięcie niedomówień.
 
 
DROGI UŻYTKOWNIKU! KUPUJĄC NASZ TOWAR AKCEPTUJESZ WARUNKI REGULAMINU.
 

1. Każdy sprzedawany przez nas towar jest nowy.

2. Do każdego zakupu wystawiamy paragon lub fakturę Vat - na życzenie klienta.

3. Za zakupiony towar można zapłacić:                                                                               
- zwykłym przelewem,

- w momencie dostarczenia przesyłki - "przesyłka za pobraniem"  
-  CA Raty

4. Na wpłatę za zakupiony towar czekamy do 7 dni od daty zakupu. Po upływie tego terminu i braku informacji od kupującego, rozpoczynamy czynności anulowania sprzedaży. Jeśli z jakiegoś powodu nie mogą Państwo dokonać wpłaty w ciągu 7 dni, prosimy niezwłocznie nas o tym poinformować, ominiemy dzięki temu nieprzyjemności.

5. Podczas dokonywania  zakupu Klient jest zobowiązany  poinformować nas  oraz wyborze koloru (jeśli jest taka opcja). Kolor mebli przedstawiony na zdjęciu może się różnić w rzeczywistości .  Zdjęcia są podglądowe .

6. Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej lub naszym transportem.

7. Koszty dostawy kurierem zawsze widoczne są w opisie przedmiotu  i dotyczą 1 szt.            
W przypadku zakupu jednorazowo większej ilości przedmiotów  wysyłki większej ilości sztuk prosimy o kontakt w sprawie indywidualnej wyceny kosztów transportu.

8. Termin realizacji to 2 do 30 dni roboczych w przypadku przesyłek, czas realizacji dla przesyłek po płatności przelewem liczony jest od momentu zaksięgowania należności (cena przedmiotu + koszt transportu)  , w przypadku przesyłek z formą płatności "za pobraniem" czas realizacji liczony jest od dnia następnego po rejestracji zamówienia .
W przypadku odbioru osobistego towar dostępny jest od ręki.   

9. Drogi Kliencie. Naszym celem jest jak najlepsza obsługa naszych klientów, więc gdyby wystąpiły jakiekolwiek problemy, Poinformuj nas o problemach - na pewno znajdziemy wyjście z sytuacji.

10. W przypadku reklamacji  - Odbierając towar Nabywca ZOBOWIĄZANY JEST DO SPRAWDZENIA, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu (uszkodzenia opakowania - kartonu , widoczne uszkodzenia elementów powstałe na skutek uszkodzenia podczas transportu. W przypadku uszkodzenia w transporcie konieczne jest spisanie przez pracownika firmy kurierskiej "Protokołu Reklamacji"
W przypadku innych wad spostrzeżonych podczas montażu prosimy o kontakt z nami w celu przedsięwzięcia odpowiednich działań rozwiązujących problem.

11. Sprzedający zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji.


12. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością oraz dowodem zakupu a sam przedmiot będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania. Koszty przesyłki nie są zwracane.


13. Kupując na naszych aukcjach zgadzasz się na otrzymywanie informacji o nowych produktach, promocjach i zmianach dotyczących obsługi Klienta, jeśli nie chcesz ich otrzymywać - poinformuj nas o tym mailowo.

14. Firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania .
 
Zasady zwrotu produktu

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny .
 

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od daty wydania towaru Kupującemu lub wskazanej przez niego osobie trzeciej, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie przez Kupującego (lub wskazanej przez niego osoby trzeciej) ostatniego towaru, partii lub części.
 

3. Do zachowania prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu przed upływem terminu. Oświadczenie można wysłać Sprzedawcy:

- pocztą na adres korespondencyjny: Sklep Meblowy ul. Bogusława x nr 28 76-150 Darłowo

- mailowo na adres: sklep@mebledarlowo.pl
 

4. W przypadku odstąpienia od umowy na powyższych zasadach, Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ustępu 6 i 7 niniejszego paragrafu.
 

5. Jeśli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 

6. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
 

7. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT".
 

8. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru pokrywa Kupujący, który jest zobligowany do dostarczenia zwracanego produktu do siedziby firmy. Sprzedający nie realizuje usługi transportowej w przypadku zwrotu towaru. 
 

9. Zwrot środków na rzecz Kupującego nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
 

10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, a w szczególności w odniesieniu do umów: 

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

b) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

11. Kupujący odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to koniecznie do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

 

Jak zgłaszać reklamację?

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego za wady fizyczne i prawne sprzedanego towaru na zasadach wskazanych w przepisach kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 oraz art. 5561 – 5563 k.c.
 

2. Jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem Allegro lub sklepu internetowego ma wady, Kupujący ma prawo złożyć reklamację u Sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego.

3. Kupujący może złożyć reklamację: 

a) pocztą elektroniczną pod adresem : sklep@mebledarlowo.pl 

b) osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem: Sklep Meblowy ul. Bogusława X 28 76-150 Darłowo

c) pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy:  Sklep Meblowy ul. Bogusława X 28 76-150 Darłowo

 - należy podać pełne dane dotyczące wadliwego produktu ,   jeżeli jest to możliwe dołączyć zdjęcia . 
 

4. Reklamacja powinna zawierać: dane Kupującego (imię, nazwisko, adres umożliwiający kontakt z Kupującym), wskazanie reklamowanego towaru i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli dane podane w reklamacji są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia Sprzedawca, przed rozpoznaniem reklamacji, zwróci się do Kupującego o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie. Załączenie do reklamacji kopii paragonu lub faktury ułatwi jej rozpoznanie.
 

5. Termin rozpoznania reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania przez Sprzedawcę w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana pocztą na adres podany przez Kupującego, a w przypadku podania adresu e-mail jako adresu do korespondencji, za pośrednictwem poczty e-mail.
 

6. Jeżeli Kupujący będący konsumentem zażądał wymiany towaru na nowy lub usunięcia wady towaru, albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
 

7. W przypadku gdy towar kupiony za pośrednictwem Allegro lub sklepu internetowego ma wadę, Kupujący może skorzystać z uprawnień przewidzianych w przepisach kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady, zawartych w przepisach art. 556 – 576 kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, jeżeli wada została stwierdzona w okresie dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.
 

8. W przypadku gdy Sprzedawca uznał reklamację Kupującego, a towar ma zostać naprawiony lub wymieniony na nowy, towar należy w miarę możliwości zapakować wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, który Kupujący otrzymał przy zakupie. Po spakowaniu towaru należy powiadomić Sprzedawcę, aby mógł zamówić kuriera w celu odebrania towaru od Kupującego.
 

9. Roszczenie Kupującego o usunięcie wady lub wymianę rzeczy przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru Kupującemu.
 

10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Kupującego przy składaniu zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką towaru ponosi Kupujący.
 

11. Sprzedawca informuje, że Kupujący będący Konsumentem ma prawo zwrócić się do Miejskiego (powiatowego) rzecznika praw konsumentów o pomoc w załatwieniu reklamacji Kupującego.
 

Podczas odbioru towaru prosimy o sprawdzenie czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Ułatwi to w znaczny sposób późniejsze dochodzenie roszczeń przez Sprzedawcę od firmy kurierskiej.



Dane Firmy 
Sylwia Śliwicka
ul. Bogusława X 28
76-150 Darłowo
woj. Zachodniopomorskie
Nip 545-000-12-55
regon 363495569

Numer Konta 

90 85660003 0113 5396 3000 0001

Dane kontaktowe 
Sylwia Śliwicka
tel/fax  +48  94 3140008
kom.    +48   782428324
e mail sklep@mebledarlowo.pl 



 

 



Opisy nazwy produktów oraz zdjęcia przedstawione na stronie są własnością firmy PHU Daryś Krystyna Śliwicka. Zabrania się kopiowania zdjęć oraz opisów (w całości lub w części) bez zgody firmy. Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz. 170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze.
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl