tel/fax: +48 94 314 0008 tel.kom.: +48 782 428 324 e-mail: sklep@mebledarlowo.pl
Strona główna » Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

REKLAMACJE I ZWROTY


ZWROTY TOWARU:
 

Z zakupionego w sklepie towaru można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, kierując do sklepu pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy .

Kupujący zobowiązany jest do zwrotu nabytego towaru na własny koszt.

 

ADRES DO ZWROTU:
 

Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem sprzedaży na adres:
 

Sklep Meblowy Sylwia Śliwicka

ul. Bogusława X nr 28

76-150 Darłowo

sklep@mebledarlowo.pl
 

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej wartości zamówienia. Rozliczenie za zwrócony towar Sklep zobowiązuje się dokonać w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu.


 

REKLAMACJE:

  • Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 24 miesięczną  gwarancją producenta w przypadku zakupu przez Konsumenta lub 12 miesięczną w przypadku zakupu na firmę. 
     
  • Podstawą reklamacji każdego produktu jest dowód zakupu (m.in. faktura VAT lub paragon dołączany do każdej przesyłki).
     
  • Przy uszkodzeniach powstałych podczas dostawy prosimy o przesyłanie reklamacji razem z protokołem potwierdzającym zaistnienie takiego uszkodzenia, podpisanym przez pracownika firmy dostarczającej przesyłkę.
     
  • Gwarancji nie podlegają towary uszkodzone przy montażu lub niewłaściwym użytkowaniu.
     
  • W przypadku wad nie wynikających z winy producenta kosztami naprawy obciążony zostanie użytkownik.
     
  • W celu złożenia reklamacji prosimy o przesłanie maila z opisem i zdjęciem wady oraz nr zamówienia
  • W przypadku pytań skontaktowanie się z obsługą sklepu:


    tel. (94) 3140008

    tel. kom. 782428324

    e-mail: sklep@mebledarlowo.pl

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu