REKLAMACJE I ZWROTY
ZWROTY TOWARU:
Z zakupionego w sklepie towaru można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, kierując do sklepu pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy .
Kupujący zobowiązany jest do zwrotu nabytego towaru na własny koszt.
ADRES DO ZWROTU:
Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem sprzedaży na adres:
Sklep Meblowy Sylwia Śliwicka
ul. Bogusława X nr 28
76-150 Darłowo
sklep@mebledarlowo.pl
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej wartości zamówienia. Rozliczenie za zwrócony towar Sklep zobowiązuje się dokonać w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu.
REKLAMACJE:
- Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta w przypadku zakupu przez Konsumenta lub 12 miesięczną w przypadku zakupu na firmę.
- Podstawą reklamacji każdego produktu jest dowód zakupu (m.in. faktura VAT lub paragon dołączany do każdej przesyłki).
- Przy uszkodzeniach powstałych podczas dostawy prosimy o przesyłanie reklamacji razem z protokołem potwierdzającym zaistnienie takiego uszkodzenia, podpisanym przez pracownika firmy dostarczającej przesyłkę.
- Gwarancji nie podlegają towary uszkodzone przy montażu lub niewłaściwym użytkowaniu.
- W przypadku wad nie wynikających z winy producenta kosztami naprawy obciążony zostanie użytkownik.
- W celu złożenia reklamacji prosimy o przesłanie maila z opisem i zdjęciem wady oraz nr zamówienia
- W przypadku pytań skontaktowanie się z obsługą sklepu:
tel. (94) 3140008
tel. kom. 782428324
e-mail: sklep@mebledarlowo.pl
Przejdź do strony głównej